wtorek, 26 marca 2013

Albumowo

Z racji planowania potomstwa przez bliską rodzinę postanowiłam spróbować pójść w tym kierunku - tzn. stworzenia czegoś dla Tego Małego - no i na cóż innego mogłam wpaść, jak nie na album? :)

tak wygląda w całości, przewiązany wstążeczką (nie mogłam się zdecydować, czy nie użyć metalowych kółek, ale w końcu doszłam do wniosku, że ze wstążeczką ładniej :))


A to po kolei wszystkie strony - baza z beermaty, wszystkie papiery ze scrap.com.pl:

Strona tytułowa, na której znajduje się odbity stempelek, z którego jestem bardzo dumna - mianowicie tusz to wymieszany jasnozielony z granatowym, co dało taki niby-turkusowy, dopasowany do tła;
element w środku ramki jest bardzo luźno przyklejony, dzięki czemu będzie można również tutaj umieścić jakieś zdjęcie;
natomiast ramka ma krawędzie pokolorowane na kolor żółty, dopasowany do koloru motylków;)


strona 2.

strona 3.


strona 4. - moja ulubiona, z wyszytą na maszynie do szycia ramką i guziczkiem, pokolorowanym zwykłym pisakiem i pomalowanym bezbarwnym lakierem do paznokci, żeby ładnie wyglądał:)


strona 5., w wersji fioletowej ;)



strona 6., biało-niebiesko-kwiatowa:)
  

strona 7., z moim ulubionym motylkiem: )


strona 8...

...i 9., tylko trochę ozdobione (kwiatek i perełki na motylku)

10.

i 11., tym razem zeszyte na maszynie dwa kolory, i guziczek-serduszko <3



no i ostatnia, identyczna z tytułową:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz