czwartek, 14 marca 2013

Bożonarodzeniowo

Witam wszystkich :-)

Z racji, że postanowiłam zacząć dokumentować moją paskudkową twórczość, zaczynam od podzielenia się dotychczasowymi dziełami - oto tegoroczne gwiazdkowe prezenty, poczynając od stanu całkiem surowego - ramki, chusteczniki, podkładki pod kalendarz, niciarka, szafeczka, świeczniki, itd. ;)

zapraszam do oglądania - a nuż się komuś spodoba? :D




moje materiały - cz.1, czyli farby

moje materiały - cz.2, czyli papier ścierny, taśma izolacyjna i pędzle prosto ze sklepu budowlanego:)



Chustecznik w jaskrawym bożonarodzeniowym czerwonym



a to podkładka pod kalendarz (taki z urywanymi codziennie kartkami, nie wiem jak to się poprawnie zwie:))

a to szafeczka na klucze, jeszcze nietknięta żadnym narzędziem...

...a tu już pomalowana z przyklejoną częściowo chusteczką..

[to moje innowacyjne wykorzystanie wałka do czyszczenia ubrań z Ikei ]

...tu już chusteczka ładnie docięta..


..a tu już całkiem gotowa - odsłona 1...

..i 2;)

komplet lawendowych pudełeczek na drobiazgi:



największe

największe z mniejszymi w środku:
mniejsze


jeszcze mniejsze

i całkiem najmniejsze;)

to mój ulubiony świąteczny motyw - gałązki iglaka + jemioła + jakaś inna czerwona roślinka : )

tutaj już 'zainstalowana' na ramce

jak widać, wałek do ubrań przydaje się w pracy z chusteczkami ^^

magnoliowy zegar...

...i różana niciarka.1..

...niciarka.2...

...i niciarka.3

stojak na listy

i kolejny zegar, tym razem dla Misiuchów lubiących Misie :)

i jeszcze kolejny kwiatowy zegar:)

rozmarynowa ramka:)

a to mój super innowacyjny pomysł na prezent 2w1 - ramka + folia bąbelkowa do wypstrykania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz